Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Και εκεί που, ως καλή νοικοκυρά, είπα να μαγειρέψω το κάτι τις μου, συνέβη κάτι το συγκλονιστικό, το μεταφυσικό, το απίστευτο. Έβαζα την κατσαρόλα στο μάτι, πήγαινε αυτή πιο πέρα! Έλα, Παναγία μου, λέω, και την ξανασπρώχνω στη θέση της. Τίποτε αυτή! Τραβιέται πάλι. Τρίτη προσπάθεια... τέταρτη... εις μάτην! Και πάνω που είμαι έτοιμη να βγάλω όλα τα σκόρδα και να τα κρεμάσω στον λαιμό μου, ν' αρχίσω να ξεματιάζομαι και να κάνω γύρους γύρω απ' τον εαυτό μου φτύνοντας στον αέρα για να ξορκίσω το κακό, ακούω μια φωνή: "Δεν μαγειρεύω, λέμε! Συμμετέχω στο κίνημα!" Ναι, σας ορκίζομαι... η κατσαρόλα μου το είπε! Έκατσα στην καρέκλα για να μην πέσω τ' ανάσκελο και της λέω: Ορίστε; (Τώρα, το ότι έκανα διάλογο με την κατσαρόλα δεν θέλω να σχολιαστεί ποικιλοτρόπως και να σκάσουν μύτη οι κύριοι με τα άσπρα, να μου φορέσουν το ωραιότατο μπλουζάκι με τα μακριά μανίκια που δένουν πίσω, εντάξει;)"Τι ορίστε;" μου απαντά (η κατσαρόλα πάντα). "Το είπε ο υπουργός! Θα υπάρξει υπονόμευση με τα κινήματα κατσαρόλας! Από σήμερα μέχρι και την ημέρα της συγκέντρωσης, βολέψου με τηγάνια και ταψιά που δεν συμμετέχουν! Θα σκαλίσω και στο στήθος μου τη λέξη "Παραιτηθείτε" και θα εφαρμόσω τη ρήση του Φίλη!" Κοίτα να δεις, πάνω που άρχισα δίαιτα θα με φάει το τηγανητό! Απαπαπα! Πάντως, ομολογώ δεν την πολυκατάλαβα τη δήλωση του υπουργού.... ίσως φταίει που δεν μπορώ να αντιληφθώ την ευφυία... τί να πω, δεν ξέρω. Απλώς, σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ... τότε με τους αγανακτισμένους...τέθηκε ποτέ θέμα κατσαρολικών; Κι από πότε τα κατσαρολικά υποδηλώνουν κάτι υποτιμητικό; (όχι, κατσαρολίτσα μου, δεν το λέω για σένα... κάτσε να μην τα πάρουν τα τζετζερικά και πεθάνουμε στο τηγανητό...) Κι από πότε οι διαδηλώσεις (οι τωρινές, γιατί για τις παλιότερες δεν τέθηκε θέμα) είναι στα όρια της συνταγματικότητας; Και πού τελειώνουν τα όρια της λογικής και αρχίζει η ζώνη του λυκόφωτος; Κι εγώ, τί ανάθεμα θα μαγειρέψω που ξεπάγωσα τον αρακά και μήτε στο τηγάνι γίνεται μηδέ στο ταψί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου